Які компетентності здобуватимуть учні в НУШ? Як називатимуться школи та за якими принципами вони працюватимуть? Ці та інші питання обговорювали вчителі 4 класу на засіданні методичного об'єднання Крукеницького ЛОО на базі Крукеницької ЗОШ І - ІІІст. 12.12.2017р. Керівник методоб'єднання Зінько С.М. відмітила, що особливості формування соціальної компетенції школяра обумовлюються з одного боку, структурою педагогічної взаємодії суб'єктів навчально - виховного процесу, умовами, що складаються в класному колективі для самореалізації потенційних можливостей кожного; з другого - інтелектуальним, вольовим та соціально-комунікативними потенціалами учня, адекватною самооцінкою рівня своєї соціальної активності.
А ще вчителі обговорили важливу проблему - адаптацію учнів до навчання у 5 класі. Перехід з початкової в середню ланку школи традиційно вважається однією з найбільш педагогічно складних шкільних проблем, а період адаптації в 5 класі - одним з найважчих періодів шкільного навчання. Куляс Т. А.- вчитель Хідновицької ЗОШ І - ІІ ст. зробила висновок, що класним керівникам потрібно допомогти дітям прийняти і зрозуміти систему нових вимог, налагодити відносини з новими вчителями, знайти своє місце в школі.
Всі присутні були приємно вражені атмосферою доброзичливості і взаєморозуміння на РАНКОВІЙ ЗУСТРІЧІ, яку підготувала вчитель Крукеницької ЗОШ І-ІІІст. Балабух В. О. разом із учнями 4 класу.
Немає коментарів:
Дописати коментар