середа, 10 лютого 2016 р.

Учитель, який слухає, або як створити психологічний комфорт на уроці

Учитель, який слухає, або як створити психологічний комфорт на уроці
Ефективний педагог - це не тільки досвідчений «спікер», але ще й хороший слухач. Мабуть, ніхто так не виграє від співпраці зі вчителем, який вміє слухати, як учні. Можливість висловитися і бути почутим допомагає набути впевненості в собі. Ми зібрали для вас поради, що слід робити вчителю-слухачу, щоб підвищити мотивацію учнів і отримувати щирий зворотній зв'язок.
7 «так» вчителя, який слухає:
✔Будьте уважні, зосередьтеся на відповіді учня.
✔ Створіть позитивну і комфортну атмосферу за допомогою невербальних прийомів: пози, жестів, виразу обличчя.
✔Пам'ятайте про індивідуальні освітні потреби учнів.
✔Слухайте не тільки «по-вчительськи», а й «по-дружньому».
✔ Покажіть, що Ви не квапите з відповіддю. Невелика пауза доречна, якщо вона дає можливість учневі сформулювати відповідь на запитання, перш ніж почати говорити.
✔ Якщо учень приділяє більше часу, ніж на Ваш погляд це необхідно, якомусь другорядному аспекту теми, дайте йому можливість продовжити міркування - для нього цей аспект може мати велике значення і викликати непідробний інтерес. Інший учень згодом зможе доповнити відповідь відсутніми даними.
✔Навіть якщо зміст або тон відповіді викликає в Вас негативні почуття, зберігайте спокій. Перш за все, Ви - професіонал. Будьте розсудливі і оперуйте фактами, а не емоціями.

Немає коментарів:

Дописати коментар