СЛАЙД № 1
Пригоди з гномами Дидактичні картки з української мови клас
СЛАЙД № 2
Прочитай текст. Дай йому заголовок. Спиши. Підкресли іменники — назви істот. Вечір. Затулив нору борсук. Збирається спати. Заєць шукає густого кущика. А маленька білочка-вертуха по гілках стрибає. Що їй! Весело тарабанить дятлик у сосні. Роботу закінчує. Скоро полетить у дупло. Від іменників, що відповідають на питання хто?, утвори іменники, що відповідають на питання що? Зразок: Хто? Що? журналіст журнал друг... працівник ... читач ...
СЛАЙД № 3
Спиши побажання. Знайди і підкресли іменники. Здоров'я, щастя зичим не на рік, на все життя бажаєм щиро. Щоб радісним і добрим був ваш вік, з добром, любов'ю, спокоєм і миром. Від імен утвори українські прізвища. Зразок: Іван — Іванюк, Іваненко, Іванчук. Петро — Степан — Павло —_ До кожною прикметника добери з дужок потрібний за змістом іменник і запиши. 1. Відмінна, ділова, гарячий, сонячний (день, розмова, робота, привіт). 2. Сильний, білий, прибрана (кімната, вітер, сніг). 3. Сивий, дзвінка, дрімучий (ліс, туман, пісня). 4. Гарна, радісна, розумний (звістка, хлопець, дівчинка).
СЛАЙД № 4
Прочитай і подумай, які прикметники треба вставити замість крапок. 1. Після . .. зими наступає ... весна. 2. Коло вікна почувся ... спів. 3. Це співає .. . соловейко. 4. ... сонце розбудило дітей. 5. Біля вікна шелестять .. . тополі. Розшифруй кожне слово у стовпчику. Закресли зайве слово у кожному стовпчику. 1 2 3 налпе каруч вецьолі кояблу резабе ленк бліх бду чакур каріч ляте ченяка
СЛАЙД № 5
З'єднай словосполучення парами на одну тему. Прочитай. Визнач число прикметників. До прикметників добери іменники в множині і запиши словосполучення. Вербові … . Березові … . Вишневі … . Металеві… . Глиняні … . Гумові … . Шерстяні … . Бавовняні … . Шовкові … . Легенька сніжинка Цікава книжка Соковитий кавун Гарячий чай Хитрий лис Високе дерево Яскраве світло Смачна диня Тоненька гілка Суцільна темрява Холодний вітер Нове оповідання Солодкий квас Злий собака
СЛАЙД № 6
Прочитай вголос перші два слова. Утворилося словосполучення? Якщо да, підкресли його, якщо ні шукай словосполучення далі. Підкресли усі словосполучення у полі слів. Танцювати прошу вибачити кажу снігур каструля будьте добрі осінь турботи хвіст довгий лисичка чай носиком нюхає господарює барліг весняне сонечко кігтики гострі голубчик вушка чутливі прокинеться зима засяє осінні турботи текст допомогти зустрічати вуса довгі пробач шубка шовкова попросити хліба дах спала кішка пташка кішки хитрі життя вільха яблуня змайстрували годівницю зграйка січневий сніг ягоди красені морозна ніч будова прилетіла зграйка лопух
СЛАЙД № 7
Знайди слово, яке може бути продовженням словосполучення. З´єднай їх лінією. Від поданих прикметників чоловічого роду утвори прикметники жіночого і середнього роду. До кожного прикметника добери іменник. Зразок. Бадьорий настрій, бадьора дівчина, бадьоре вітання. Сьогоднішній, шкільний, відважний, братній, передовий, старанний, будівельний. На уроці діти Птахив´ють Сяє лагідне Павлик розбив По морю пливе Дме сильний Сашко заховався вазу корабель читають гнізда за дім вітер сонечко
СЛАЙД № 8
Прочитай уважно. Випиши іменники із прикметниками. Ведмідь це грізний житель лісів. Він має великий зріст, коричневе хутро та люте ревіння, якого усі жахаються. В казках та оповідях він зображений сильною та мудрою істотою. Але слід пам’ятати, що косолапий це хижий і небезпечний звір. Підкресли неправильні фрази. У борщ поклали кавун На дереві сидів вовк Жайворонок в небі Тигр боїться зайця Птахи гарно літають Коні вчаться у школі Пастух пасе щук
СЛАЙД № 9
Соловейко ( соло, коло, воло, колеса, косо ). Листоноша ( лист, ноша, сто, лис, наш, тон, стан ). З букв одного слова складіть і запишіть інші слова Добери слова, які відповідають на подані запитання. (Яке?) плаття ________________ (Яке?) сонце _________________ Хлопчик (що робить?) __________________ Гріється (хто?) _________________ Спиши текст. Зробіть годівниці Взимку бувають сильні морози. Для багатьох звірів і птахів зима – ворог. Дуже глибоко під снігом схована їжа. Птахи і звірі наближаються до людських осель у пошуках їжі. Допоможіть братам нашим меншим!
СЛАЙД № 10
Склади і запиши речення з поданих слів. Ґелґотали, лузі, гуси, в Дерево, сіла, на, ґава Зранку, ґрунт, підмерз Весело, дзиґа, крутилась Дозрів, садку, аґрус, у Встав потрібну букву і або и. Напиши слова і речення. З_ ма, ред_ ска, л_ сточок, к_ мната, в_ шня, Л_ да, т_хо. На клумб_ росл_ троянд_ та жорж_ н_ . Золот_ р_ бк_ ж_ л_ в аквар_ ум_ . М’ята Об’їхав я багато країв. Тепер у місті живу. Та враз я згадав хлоп’ячі забави на батьковому подвір’ї. почув трав’яний дух лук. Задзвеніли мені солов’ї та кропив’янки. Запахло в рідному саду м’ята. Спиши. Підкресли слова з апострофом.
СЛАЙД № 11
Добери прикметники до назв предметів. Утворені словосполучення запиши. Спиши текст. Підкресли іменники. Все йде та йде. Ось уже і небо голубе і чисте, і вода голуба просвітчаста. Сонечко блищить і горить. Гаї розвиваються, садки зацвітають. Увечері десь тьохнув соловейко на листяному клені, Кує зозуля на високій березі. Якийсь гомін, гук якийсь, чи з-під землі, чи з води, чи з неба. Допиши речення. Дівчатка нарвали (чого?)... Катруся прочитала (що?)... Лист надіслали (кому?)... Ми пишаємось (чим?) ...
Немає коментарів:
Дописати коментар