Svitlana Zinko
Нарешті
після зимового сну все прокинулося, ожило, розквітло. Але яка квітка
найкрасивіша?! На це питання шукали відповідь учні 2 класу
Мишлятицького НВК під час засідання клубу допитливих. Вони допомагали
маленькому Джмеликові знайти ту найкрасивішу квітку, про яку можна зняти
фільм. Дітки разом з Джмеликом потрапили на квітковий бал. Джмелик брав
інтерв'ю у підсніжників, нарцисів, тюльпанів, братиків, первоцвітів,
фіалок і незабудок. Квіти розповідали про себе багато цікавого.
А який бал без танців? Тому квіточки кружляли у таночку. Джмелик
зрозумів, що всі квіти — зірки, неповторні і чудові, і про кожну з них
можна знімати фільм.
А ще учні декламували віршики про весняні квіти. Дуже приємно, що серед них є авторські. Малювали весняні квіти, розв'язували про них задачі, брали участь у вікторині. А під кінець своїми руками створили квіткові сувеніри.
Так насичено, плідно, цікаво 05. 03. 2020р.пройшов інтегрований день у 2 класі на тему «Найкраща квітка. Інтерв'ю у весняних квітів» під час методичного тижня « Від креативної особистості вчителя – до креативної особистості учня» . У невимушеній, цікавій атмосфері школярі багато дізналися про особливості весняних квітів України, про необхідність оберігати первоцвіти. Дослідницькі питання дали змогу пофантазувати та поглибити знання. Діти розмірковували, розвивали зв'язне та діалогічне мовлення. А електронні додатки та інтерактивні завдання допомогли закріпити матеріал. Величезна подяка творчому колективу дитячого журналу «Джміль» за цікавий матеріал, чудові додатки.
А ще учні декламували віршики про весняні квіти. Дуже приємно, що серед них є авторські. Малювали весняні квіти, розв'язували про них задачі, брали участь у вікторині. А під кінець своїми руками створили квіткові сувеніри.
Так насичено, плідно, цікаво 05. 03. 2020р.пройшов інтегрований день у 2 класі на тему «Найкраща квітка. Інтерв'ю у весняних квітів» під час методичного тижня « Від креативної особистості вчителя – до креативної особистості учня» . У невимушеній, цікавій атмосфері школярі багато дізналися про особливості весняних квітів України, про необхідність оберігати первоцвіти. Дослідницькі питання дали змогу пофантазувати та поглибити знання. Діти розмірковували, розвивали зв'язне та діалогічне мовлення. А електронні додатки та інтерактивні завдання допомогли закріпити матеріал. Величезна подяка творчому колективу дитячого журналу «Джміль» за цікавий матеріал, чудові додатки.
Немає коментарів:
Дописати коментар